Real state of autoquad beta board

Info and discussion about the original AQ v6 flight controller

Real state of autoquad beta board

Postby trunet » Wed Jan 09, 2013 7:36 pm

Hi,

I'm new to this forum and I'm following autoquad forum since it had been announced. I'm planning to buy one but since I'm from Brazil, shipping to/from here is expensive and custom taxes are very high, I want to know the real state of autoquad board. Is there new hardware revision planned? Any bugs on the current one? RMA for me will be almost impossible.

Thanks,

Wagner Sartori Junior
trunet
 
Posts: 1
Joined: Wed Jan 09, 2013 7:32 pm

Re: Real state of autoquad beta board

Postby birajones » Thu Jan 10, 2013 12:26 pm

Wagner,

Comprei a minha em Dezembro e estou esperando chegar. Quanto ao frete, não é caríssimo não. A não ser que você queira pagar o frete mais rápido. Se não me engano, o meu custou 12 euros com rastreio. Concordo com você que as taxas são caras, mas infelizmente temos que pagá-las. Se não for pego pela receita, é lucro. Mas, se for comprar, já considere os 60% mais o ICMS dependendo do estado que você mora (Paraná não paga).

Quanto a placa, também acompanhei ela desde o começo e, o que me deixou impressionado mesmo, além de sua performance incrível, é o suporte dado pelos criadores da placa e também pelos próprios usuários. Só de ter esse suporte já vale a pena comprar.

Segundo o que já li aqui no forum e no Rcgroups, não existe previsão para mudança do hardware da placa.

Se tiver interesse em discutir mais sobre a placa, me mande uma pm.
birajones
 
Posts: 1
Joined: Thu Dec 27, 2012 4:59 pm

Re: Real state of autoquad beta board

Postby JussiH » Thu Jan 10, 2013 12:34 pm

We dont have any immediate plans to replace the main board anytime soon - it will probably be 2014 before we launch a new board at the earliest.
JussiH
 
Posts: 2103
Joined: Thu Jun 21, 2012 9:25 pm


Return to AutoQuad 6 Flight Controller

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 39 guests

cron